-25% z kodem BLACKWEEK 🖤

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy Państwa biżuteria uczula?

Nasza biżuteria wykonana jest ze stali szlachetnej, która jest pozbawiona niklu, dzięki czemu jest hipoalergiczna.

2. Czy dajecie gwarancję na biżuterię?

Tak. Na zakupioną w naszym sklepie biżuterię otrzymują Państwo dwa lata gwarancji.

3. Chciałbym zobaczyć inne zdjęcia interesującego mnie produktu. Czy jest to możliwe?

Tak. Należy wysłać zapytanie na e-mail sklep@namastejewellery.pl oraz podać kod produktu, który Państwa zainteresował.

4. Czy podane na sklepie ceny produktów są cenami brutto (z podatkiem VAT)?

Tak. W naszym sklepie internetowym podane ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie składki, w tym podatek VAT i cło.

5. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione produkty: - płatność przy odbiorze osobistym, - Płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, - płatność internetowa - PayU, - płatność za pobraniem.

6. Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka pczaki listem poleconym ekonomicznym kosztuje 10zł. Usługi kurierskie 19zł, natomiast dostawa do paczkomatu 9zł (tylko przy płatności online). Ceny wysyłek mogą ulec zmianie zależnie od trwającej w danym momencie promocji. Wysyłka do krajów unii europejskiej płatna jest 20zł. Więcej informacji na temat kosztów dostawy można znaleźć na podstronie wysyłka.

7. Kiedy otrzymam towar?

W zależności od wyboru rodzaju płatności i rodzaju wysyłki czas dostawy jest różny. Najszybciej dotrze przesyłka opłacona przelewem online i wysłana do paczkomatu, poprzez kuriera lub odebrana osobiście. Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10.00, postaramy się wysłać je tego samego dnia, aby mogli Państwo otrzymać je w następnym dniu roboczym.

8. Nie dostałem przesyłki. Co mam zrobić?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu przesyłka nie dotarła, prosimy o pilny kontakt pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@namastejewellery.pl.

9. Otrzymałem przesyłkę, ale jest otwarta lub zniszczona. Co mam zrobić?

Jeśli paczka uległa zniszczeniu podczas transportu, jest ona zgnieciona, rozerwana, otwarta należy złożyć reklamację u kuriera, listonosza bądź w paczkomacie. Jeśli opakowanie jest całe, a biżuteria uszkodzona - prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@namastejewellery.pl.

10. Okazało się, że zakupiona biżuteria ma zły rozmiar, czy mogę ją wymienić?

Jeśli biżuteria ma zły rozmiar mogą ją Państwo wymienić. W tym celu prosimy o kontakt z naszą pracownią pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@namastejewellery.pl.

11. Produkt jest uszkodzony. Czy mogę go reklamować?

Jeśli produkt jest uszkodzony mają Państwo pełne prawo do jego reklamacji. W tym celu prosimy o kontakt z naszą pracownią pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@namastejewellery.pl.

12. Nie podoba mi się zakupiony produkt. Czy mogę go oddać?

Kupując produkt w sklepie internetowym mają Państwo prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych . Przy zakupie w sklepie stacjonarnym mają Państwo prawo do wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni na inny produkt lub Bon podarunkowy. Do zwrotu lub wymiany konieczny jest paragon fiskalny lub potwierdzenie przelewu.

13. Jak lepiej dokonać wyboru biżuterii - wybrać to, co się podoba czy sugerować się opisem?

Kieruj się intuicją 😘

14. Czy stal chirurgiczna zmienia kolor?

Nie, jest ona odporna na utlenianie, nie zmienia koloru w trakcie użytkowania. Biżuteria ze stali szlachetnej posiada swoją własną ochronę UV, która uniemożliwia zmiany koloru spowodowane wpływem światła.

15. Czy stal chirurgiczna rdzewieje?

Nie, nasza stal nie rdzewieje, jest odporna na korozję.

16. Jak wygląda złocenie stali?

Złocenie wykonane jest galwanicznie, dzięki metodzie IPG czyli Iron Plating Gold. Polega ona na napyleniu na powierzchnie biżuterii kombinacją złotego proszku z innym metalem, którym najczęściej jest tytan. Dzięki temu sposobowi złocenia nasza biżuteria nie tylko wygląda pięknie, ale jest trwała.

🍪 Polityka cookies

Nasz Sklep internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.


Polityka cookies Akceptuję