Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zwroty produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym prosimy o kierowanie na adres:
NAMASTE Małgorzata Piotrowskaul. Jurajska 4
71-783 Szczecin
z dopiskiem „Odstąpienie od umowy – Sklep Internetowy NAMASTE”. Prosimy o dołączenie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej.
Reklamacje
Ustawowy termin zgłoszenia reklamacji, na podstawie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, wynosi 2 lata od dnia wydania zakupionego produktu. W przypadku pojawienia się wad produktu w terminie dwóch lat od daty jego zakupienia w Sklepie internetowym firmy Piotrowski. W celu zgłoszenia reklamacji - w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia istnienia niezgodności (pod rygorem utraty uprawnień wynikających z Ustawy) - należy dostarczyć produkt wraz z paragonem do dowolnego sklepu naszej sieci. Personel sklepu poprosi Państwa o podanie danych niezbędnych do wypełnienia odpowiedniego formularza, a także o podpisanie go.
Reklamowany produkt można także wysłać na adres:
NAMASTE Małgorzata Piotrowskaul. Jurajska 4
71-783 Szczecin
z dopiskiem „REKLAMACJA – Sklep Internetowy NAMASTE”.
Do przesyłki reklamacyjnej należy załączyć oryginał paragonu lub faktury oraz opis wady produktu. W tym celu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza.
Dostarczenie produktu do najbliższego naszego punktu sprzedaży lub siedziby firmy odbywa się na koszt Klienta. W terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji w sklepie lub dotarcia przesyłki do siedziby firmy Piotrowski, otrzymają Państwo informację o sposobie rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.
W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i przekazany do sklepu, w którym reklamacja została złożona lub odesłany Klientowi (koszt takiej przesyłki pokrywa nasza firma). W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wady produktu (uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania), firma Piotrowski skontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej.